Sunday, August 23, 2015

RUN STROLLER RUN MALAYSIA 2015



Saya pernah menyertai beberapa pertandingan Marathon atau larian merentas desa seperti di sekolah dan juga beberapa larian amal juga larian Standard Charted. Tapi pernahkah anda mendengar Larian Bersama Kereta Sorong bayi? Bunyinya menarik, bukan. Pada hemat saya, ianya bukan sahaja satu kelaianan yang mengajak masyarakat sihat, tapi juga dapat memumupuk kasih sayang sesama keluarga dan menambah kemesraan suami dan isteri serta anak-anak dan bayi. Di sini bukan soal menang atau kalah tapi kesan baiknya terhadap hubungan sesama keluarga walau seseorang atau peserta itu adalah seorang ibu tunggal ataupun ayah tunggal sekalipun.


 Larian Kereta Sorong bayi adalah dalam jarak 3.5km dan dijangka menyeronokkan untuk kereta dorong dan pelari individu. Ia disasarkan untuk pelari yang tidak serius dan juga pelari serius yang mahu mengambil mudah sekali-sekala untuk menyertai larian ini bersama keluarga dan rakan-rakan.Anda mereka akan berjalan dengan ibu selebriti tempatan antaranya Sazzy Falak, Yasmin Hani dan Daphne Iking dengan kereta sorong bayi dan bagi kategori bukan kereta bayi , anda akan berjalan dengan Atilia Haron.
 Sertai sekarang juga dan anda akan berpeluang untuk memenangi hadiah-hadiah yang hebat menarik seperti kereta sorong Bebe Comfort, Maxi Cosi kereta kerusi dan banyak lagi bernilai lebih daripada RM10,000.00 ditaja oleh Mamours . Compressport melahirkan anak lengan dan sarung kaki mampatan bernilai RM2,000.00 , jam tangan tangan oleh Ice -Watch bernilai RM6,000.00 dan ada lagi yang lebih hebat, bukan menawarkan 1 unit Iphone 6 tetapi 2 unit Iphone 6 untuk dimenangi untuk cabutan bertuah.


Setiap peserta yang merdaftar juga akan akan mendapat membawa  beg cenderahati dengan baucar dan produk bernilai lebih daripada RM200. Dengan hanya yuran hanya RM85 seorang. Cepat untuk mendaftar sebagai peserta sebelum tarikh tutup pada 15 September 2015 atau terhad kepada 2,000 peserta sahaja; yang mana lebih diutamakan. yang merdaftar di link ini https://mro.myraceonline.com/rsr15/registrations sekarang dan untuk maklumat lanjut dan kemas kini , atau di fb https://m.facebook.com/themarathoncompany?fref=ts&_rdr  dan laman web http://themarathoncompany.com/home/

Butiran jangka adalah seperti berikut : -
Tarikh Acara : 8 November 2015 (Ahad)
Tempat: Taman Metropolitan Kepong
 ANTARA T,SHIRT YANG PESERTA BAKAL DAPAT JIKA MENYERTAI LARIAN INI.
JUGA MEDAL ISTIMEWA DAN UNIK UNTUK PARA PEMENANG

No comments:

KLIK KAT SINI KALAU NAK EXTRA MONEY.