Thursday, February 4, 2010

VALENTINE'S DAY

Bukan nak berkempen, apatah lagi last year dah keluar FATWA yg orang Islam diingatkan Haram menyambut Valentine ni. Ini kisah filem romatik komedi yang membariskan pelakon bukan hanya hebat berlakon, malah popular dan setaraf Pelakon Gred 'A'. Siapa tidak kenal Ashton Kutcher, Julia Roberts, juga jelmaan Julia masa muda iaitu Anne Hathaway, Jessica Alba, Jennifer Garner, Taylor Lautner dan Jessica Beil. Senarai nama pelakonnya sahaja sangat mengujakan.

Kisah seorang pegawai tentera bernama Kate dalam perjalanan dari Iraq ke Los Angeles lalu bertemu seorang lelaki Gay bernama Holden. Dlm situasi lain,pemilik kedai bunga,Reed...melamar teman wanitanya Morley. Sementara kawan baiknya Julia mempunyai teman lelaki yg sudah berkahwin...bernama Harisson.Liz pula bekerja di Talent Agency dan bercinta dgn Jason dan sama mcm Jason dan Liz, Tyler dan Samantha juga sedang hangat bercinta. Apakah kaitan antara mereka semua? Kena tunggu di Pawagam tayangan bermula 11.Feb ( pada yg single ) dan yg telah ada partner, boleh tengok 14.Feb ini.

7 comments:

Mohamad Hj Yawmon said...

macam best jer. tengok pelakon2 pun dh letop, meati gempak cite ni. jom tengok?

LIZA WORLD said...

Saya peminat setia Julia Roberts, lama X tengok lakonannya yg terbaru. Anne pun saya minat, betul tu, ramai yg kata dia jelmaan Julia Roberts. X sabar nak tengok movie ni, X perasanpun ada movie dgn barisan pelakon hebat2 kalau u X letak kat Blog

Secret Writer said...

MOHAMAD, jom, lama X tengok filem Romatik komedi mcm ni.

LIZA WORLD, sama la kita...saya minat Jukia sejak kecil masa tengok filem 'My Best friends Wedding'

Anonymous said...

Mana boleh jadi, nak tengok dgn U juga..boleh?

MY HEART & MY SOUL said...

Mana adil! kalau mcm tu,I pun nak tengok dgn U juga boleh?

Hezesuze said...

uit pasti besh movie nie...huhu

Anonymous said...

Taylor Lautner yg meletup kat filem Twilight ( New Moon ) tu pun ada. Hmmm, mesti best movie ni X sabar nak tengok

KLIK KAT SINI KALAU NAK EXTRA MONEY.