Friday, May 29, 2009

BERLAKON VIDEO KLIP UNTUK MENTOR 3

Hmm...ingatkan nak buat surprise kat kengkawan masa menyaksikan Mentor 3 ahad lepas, rupa-rupanya Chaq dah bongkar rahsia dengan memberi tahu beberapa org kuat CUZ. Pada rancangan awal saya, nak tengok show bersama2 kengkawan kat bawah, lalu pertengahan show pura2 ke tandas, lalu buat mereka terkejut bila nampak saya tetiba muncul masa persembahan kedua Chaq. Well...no more surprise kecuali beberapa kawan yang menontonnya kat rumah.
Persembahan kedua Chaq, dia menyanyikan lagu dendangan kumpulan Kerispatih ' BILA RASAKU INI RASAMU'. Ajai memerlukan 3 orang pelakon untuk menjayakan persembahan ala-ala Video Klip 'live' ini. Selain saya dan Chaq, Liana Jasmy dan Kefli AF2 terpilih berlakon sama. Kisah bermula bila Chaq menelefon GF nya untuk ajak keluar makan malam. GFnya menyatakan dia tak sihat dan berehat di rumah ketika itu. Oleh kerana Chaq telah ada di area Cafe, dia bercadang hendak makan seorang. Tiba-tiba sedang nak duduk dia ternampak GFnya sedang minum dengan seorang lelaki lain. Hancur luluh hatinya. watak saya pula sebagai waiter memberikan Menu kepada Chaq. Mamat ni ambil menu membelek dengan kepala kosong lalu memulungkan menu tanpa berpaling pada saya. Saya merasa pelik, lalu memandang kearah Chaq ...kemuduan ke arah meja GFnya...lalu berkata...dengan kebingungan..."Erm...whatever..." lalu blah. Heh...heh ...heh...sebenarnya susah berlakon tanpa dialog ni. kalau ada dialog, atleast orang boleh faham jalan cerita, lalu gaya dan memek muka kitalah penterjemah kisah drama tersebut.
MULANYA AJAI RASA SEJUK JUGA SEBELUM KEPUTUSAN, BILA TAHU MARKAH CHAQ TERTINGGI MALAM TERSEBUT, LEBAR LA PULAK SENYUMANNYA

SEMPAT BERGAMBAR DENGAN PESERTA MENTOR LAIN IAITU THYE

Selepas show, kami beramai-ramai chill-out kat cafe Waikiki yg kebetulan dekat dengan hotel penginapan peserta Mentor. Lepak lah kami dgn Chaq...sesekali protege lain seperti Black, Thye dan Sani muncul sekejap.







9 comments:

Keri AlHaj said...

Uih... dah belakon pulak dah... dah siar TV ke?... alah, rugilah saya tak tgok... hmmm.

iyllienaz said...

saya nampak kamu..haha..lepas ni ley blakon video klip..

chumi said...

huhuhuhuu..congratulation...sy cuma sempat tgk sekejap kt tv...jelesnyer. ..syxdpt ikut... sebab keje mlm sampai 14hb jun nti. ..

farish izaryl @izreez said...

eh abg kos msuk tv ke hahak xperasan lak..by the way aritu mcm pasan abg kos mkn kat area bdr permaisuri ye ek? haha

LIZA WORLD said...

Amboi, segaknya org tu...kalau ada waiter mcm ni, saya nak datang makan or minum tiap hari huhuhu

Secret Writer said...

CHIME...dah kuar pun ahad lepas...sebab Mentor siaran langsung. Tengok la kat web tv3 www.tv3.com.my/mentor3

ILLIEY...thanx... :)

CHUMI...siannya, next show join kita org lagi ya, syok kenal kamoo...cute siot heh heh heh

RIZZ...yup, makan kat Bandar Permaisuri dgn kawan, nape X tego? la...sumbunk

LIZA...adoi!! naseb baek kulit aku sawo matang...kalau puteh...dah memerah pipi ku ahak...ahaks

MY HEART & MY SOUL said...

BRO, BANGGA TENGOK U KAT TV MALAM TU, SYG SEKEJAP JER, SAYA TENGOK BERULANGKALI KAT U - TUBE CHAQ, BRO TO ENCEM TO BE WAITER HA X 3

Anonymous said...

Tahniah, memang selalu nampak U kat tv dan majalah, baguslah, saya memerhati dari jauh saja dan mendoakan U semakin maju. Jgn lupa ur JR,take care dia - UR EX-

Charmed_One2010 said...

laa..aku ingatkan berlakon cmna..stakat pose jadik waiter rupanya~!!! ops terlahar..
yg penting ko VOUGE k~!!

KLIK KAT SINI KALAU NAK EXTRA MONEY.