Tuesday, November 1, 2011

PENGUTUK, CAN I BORROW YOUR FACE FOR HALOWEEN MASK? YEAH! BAJU DESIGNKU DIPAKAI SEMPENA LAUNCHING KASUT

MAKAN HATI PENGUTUK REKAANKU SEMAKIN POPULAR DIMAJALAH, PENTAS PERAGAAN DAN TV

Can I borrow your face for my Haloween mask wahai pengutuk ( Anonymous )? heh heh heh, itulah ayat yang sesuai diberi pada orang2 yang suka mengutuk dan dengki dengan kejayaan orang lain.Kan sesuai sebab orang2 ini suka menyorok dari belakang tanpa nama dan meninggalkan komen2, kata2 yang menyakitkan hati kat Blogku tapi tak apa...dosaku bersih oleh mereka. Selalunya yang wajah elok hati bersih dan kata2 baik keluar dari mulut dan status fb. Tapi cuba perhatikan orang yang muka buruk, selain kata2 kesat mereka juga suka mengumpat dan bangga walau dia tahu perkara itu berdosa disisi agama. Yalah...saya tak pernah ganggu hidup mereka2 ini tetapi dari dulu mereka mengutuk dan mengumpat saya dari belakang padahal saya tak pernah ganggu hidup mereka atau nak umpatpun tak ingin. Sudah lumrah alam dan takdir tuhan, telah tertera di dalam Al-Quran yang barang siapa yang mengutuk dan mengumpat, maka selain berdosa mengumpat, dia atau mereka2 ini akan menanggung segala dosa orang yang diumpatnya. Bukan itu sahaja, malah rezeki mereka menjadi sempit dan rezeki orang yang dikutuk semakin luas dan murah. Syukur, rezeki saya semakin melimpah ruah, bukan sahaja peluang muncul dipentas dan majalah serta akhbar, malah rekaan saya menjadi pilihan para artis dan orang biasa. Terbaharu, rekaan saya tetap muncul walaupun dalam fesyen show sempena pelancaran kasut berjenama...syukur...pada pengutuk...teruskanlah mengutuk dan mendengki I need more ...syukur...syukur, KAU ADA?????



No comments:

KLIK KAT SINI KALAU NAK EXTRA MONEY.