Monday, August 10, 2009

REAL REWARDS

Ni bukan nak royak pasal REAL REWARDS yg kumpul mata point tu, tapi nak bagi rewards yg betul2 pada Team yg terlibat merialisasikan majlis ulang tahun Stacy yg ke 19 tahun baru-baru ini. X kisahlah AJK atau bukan AJK Stacy's Angie Frenz...dan saya X payah sebut rasanya kecuali yg X ada dlm pic ini antaranya uncle Pro,Capik yg terpaksa berdiri sambil menahan lapar dgn camera dan Nadzree @ Pakwe yg jadi MC pada mlm itu, juga team dari Naizle gang. Tapi yg saya teramat bangga sekali dgn AJK lah, bukan hanya bersengkang mata tak cukup tidur, malah kehabisan tenaga dah. Ingat lagi saya masa dihujung2 majlis aku dan Riana badan dah menggeletar kelaparan mencari makanan kat luar dek kerana busy sebelumnya.

Bangganya bila dapat kritikan dari beberapa wartawan dan penaja, kebanyakkannya ucap tahniah pada aku dan mereka sanggup bekerjasama dilain masa dengan menaja lagi. Saya ada meminta maaf pada mereka kerana masa yg delayed masa nak memulakan majlis. Mereka kata memanglah masa tu agak cacat tetapi setelah majlis bermula...sangat lancar dan tidak membosankan. Bayangkan...mereka yg telah pernah menghadiri majlis yg banyak pun boleh memuji event yg dirancang tidak sampai sebulan dan dengan Man Power yg very limited. Rasanya kalau majlis tu dirangka dua bulan dan dengan Man Power yg ramai...mesti meletop.

Tapi apa boleh buat, Stacy busy dengan aktiviti show, fotoshoot dan shooting, sebaik saja dapat tarikh dari Astro, hanya tinggal 26hari jer, untuk menyusun semua. Bayangkan Time Frame yg terhad mcm tu AJK bekerja, memang membuat saya tersenyum bangga. Apa yg pasti...rewards ini bukan setakat kat sini saja...tunggulah nanti. Mmuah pada semua...bravo...bravo


8 comments:

Adriana Natasya Danielle said...

loer.. buruknya aku dlm gambar di atas. huakakkaka... kenapakahhh?

Secret Writer said...

Riana...naseb baek kamo ada pic...muka aku Xde pon..dan perasan mukaku ada dua tiga jer. Ok ler tu...cantik juga muka kamoo...cuma kamoo mcm dlm filem yg kawan2 tipu dlm filem Blonde tu, kawan inform tema baju salah...so salah masok majlis...Tema lari heh heh heh...LARIKKKK!!!!

Adriana Natasya Danielle said...

ahaks... tu la kos... busy sangat sampai kamera tak sempat nak kejar. takpelah.. lari tema sikit je... sib baik tak pakai costume bunny tu kan... kalau tak lagi la teruk.

hanif hisham said...

kos..
saye tersangat bangge dpt kenal dgn sume nih..
kte sume team yg best..
nie la first time join sume2 nih..
memang bangge dgn sume...
gembire..
walaupown dlm susah payah,dlm kesulitan,dlm kepenatan sume,,kte sume masih mampu harungi...
masih mampu senyum kn..
heee..
sedeyh...
abes jer event tu,troz rindu kt sume..
sedeyh=)...syg korang sume...
muuuaaahhhhhhh!!!!

Anonymous said...

really amazing event..tahniah atas kepimpinan dan juga team stacy frenz..its just can say walaupun event tu bermula lambat tapi korang boleh handle dengan baiknyer tanpa cacat cela...dan time bawa masuk kek tu nampak sweet sgt dan nampak korang punyer semangat sebgai satu team...

Secret Writer said...

RIANA, dah hilang dah CAMERA LOVE ME...da X mcm dulu, semua kamera cari aku sebab Anip dah mentutp cahaya seri ku heh heh heh. Tu la Riana nak cantek jer sampai tema baju lari keh keh keh.

ANIP, X e...ada event lagi besar...tunggu

ANON, TQ...sebenarnya teamworks make the things better

p.a.k.w.e. said...

thanx 2 u lah KOS

Anonymous said...

membaca seluruh blog, cukup bagus

KLIK KAT SINI KALAU NAK EXTRA MONEY.