Monday, October 10, 2011

BUSY PILIH BAJU UTK PELANCARAN ALBUM HEELA MONICA

HEELA MONICA - 'MAIGRAIN'

Syukur satu persatu rahmat tuhan berkat kesabaran dan ketabahanku. Selepas, fotoshoot artis dengan akhbar Kosmo, fotoshoot model untuk majalah Remaja, dan fotoshot artis untuk Metro Ahad, ada lagi peluang untuk majlis pelancaran artis baru yang berbakat besar iaitu Heela Monica yang bakal meletup dengan lagunya 'Maigrain'. Bukan calang-calang tempat pelancaran albumnya, di Hard Rock Cafe lagi. Selain menyediakan baju untuk majlis pelancaran album Heela Monica, saya juga sedang bercadang menyediakan baju untuk penyanyi yang meletup dengan lagu 'Ahmad' iaitu Arrora Salwa semasa dia datang ke majlis Open House Raya saya, kami telah bersetuju untuk bekerjasama. Syukur walau belum sampai setahun dalam bidang rekaan tetapi peluang banyak datang sehinggakan ada rakan2 di fb yang graduan dari bidang Fashion Design bertanya bagaimana cara saya kerana mereka telah lebih 2 tahun memegang Diploma tetapi masih lagi mencari-cari peluang untuk Fesyen Show dan membuat baju-baju untuk artis2. Saya jenis yang tidak lokek ilmu dan sedia memberi tips dan cara2nya. Nasib baik juga sebelum ini saya pernah bekerja menjadi Manager dan juga pernah bekerja Sales & Marketing, jadi tahulah serba-sedikit cara2 untuk marketing diri dan label saya....syukur

Nak dengar lagu 'Maigrain'...cari saja di Maigrain Youtube




No comments:

KLIK KAT SINI KALAU NAK EXTRA MONEY.