Wednesday, February 4, 2009

CAMPING KAT PENANG, TABUNG GAZA & CAMERON HIGHLAND

Dah lama tidak pergi berkhemah sambil bercuti, tetapi baru-baru ini...hati berbelah bagi untuk mengikuti Percutian Stacy's Frenz ke Penang selama 3hari 2mlm. Mana tidaknya, kerana walaupun percutian itu kami telah rancang pada awal januari semasa meeting bersama Stacy, tetapi tiba-tiba Stacy nak juga saya dan ahli yg lain hadir ke Majlis Amal Gaza yg diadakan pada hari kedua percutian SF. Sebagai ketua, tidak sanggup pula untuk kecewakan ahli2 lain yg saya anggap more than friends. Lalu saya mengambil keputusan gila, iaitu mengikuti rombongan SF ke Penang pada 30hb.Jan, lalu next day 31.Jan bertolak seawal pagi ke KL ( untuk Tabung Gaza NSTP ) dan lepas tu kembali lagi ke Penang. Huh...letih gila, tapi saya enjoy bercuti dgn SF dan pula memang suka menyertai aktiviti Amal sebegini demi membantu pada yg susah kerana saya tahu kesengsaraan sebegitu kerana saya berasal dari keluarga susah. Itulah saya suka terlibat dalam mana2 Charity Fashion Show sebelum ini. Ya la, bila lagi nak beramal...kan, selagi daya, selagi kuat saling lah membantu sesama manusia, usah fikir soal agama. Ada juga maknanya kita berFC atau berpersatuan, bukan seperti yang orang di luar sana fikir yg kita ni sekadar Hu HA HU HA...tapi biarlah ada makna dan matlamat ber FC ni. Bersama lah kita berdoa agar Palestin menjadi satu bangsa yg merdeka dan memiliki negara yg berdaulat dan bermaruah.
MEMANG RAMAI YG MENYERTAI PERCUTIAN INI, SERAMAI 16 ORG
AWAL PAGI LAGI KENA BANGUN UNTUK BERTOLAK KE KL

MAKAN BERAMAI-RAMAI DI AMCORP MALL



ANTARA AHLI STACY'S FRENZ YANG MENYOKONG TABUNG GAZA NSTP

SELAIN MENJUAL KEY CHAIN, KAMI JUGA MENJUAL T.SHIRT STACY'S FRENZ UNTUK DISALURKAN PADA TABUNG GAZA, HANYA ITU YG SF MAMPU BANTU

STACY DI BOOTH WALL'S MELELONG ICE CREAM UTK TABUNG GAZA

SEBAHAGIAN LAGI PENYOKONG STACY YG KEBETULAN DATANG
INI MASA KAT CAMERON HIGHLAND...BESARNYA LOBAK PUTIH NI

SUN & LIANA SEMPAT BERAKSI WALAU BELUM BASUH GIGI, RIANA MASIH LAGI BERBUNGKUS...PATUT LA SUBUR BADAN..KUAT TIDO RUPANYA

SEM PAT JUGA BERAYA GONG XI FATT CHAI KAT UMAH SISTER MRS.X DI IPOH

MELEPAK DI LUAR KHEMAH PADA MALAM HARI

INILAH RUMAH KAMI SELAMA BERKAMPUNG DI PENANG HARI TU

MAKAN TIME KAT CAMERON SEBELUM BALIK KE KL













5 comments:

farish izaryl @izreez said...

bestnye camping..wish 2 be there..huhuu

Anonymous said...

astaga... kenapa aku dimalukan sebegini rupa?? wakakakakkaka!!!! adeiiii

Anonymous said...

aku nampak satu bukti. NIK NUR HAFIZ kata kat aku dia tak makan kat umah adik aunty. Gambar itu telah membuktikan segalanya! nantila kau Nik Nur Hafiz.. aku sumpah ko jadik tepung!!!!

Secret Writer said...

RIZZ, next time join la kita ya. Kalau ada masa datang la ke POTLUCK Stacy's Frenz Jumaat ni 06/02/09 7pm segalanya percuma dan terbuka walau bukan ahli SF.

Riana...Kosmanto Alberto Serani jadi saksi hidup, Nik Nur Hafiz memang makan kat umah sister Mrs.X.

Keri AlHaj said...

huhu... seksa juga jadi orang penting ni ya.. 2 aktiviti besar dlm masa 2 hari berturut-turut. memang penatlahlah sebab kena terjer-kejar..

sifat kepimpinan yg hebat.. tahniah atas kejayaan semua aktiviti yg dijalankan...

seronoknya kalau dpt join camping tu.

KLIK KAT SINI KALAU NAK EXTRA MONEY.