Thursday, July 26, 2012

BUSY SANGAT2 HINGGA TIADA MASA UPDATE BLOG





Aduh lamanya tidak update Blog ni, update terakhir adalah pada penglibatan saya untuk mereka baju2 utk Red carpet seperti AIM, FFM dan terbaharu AJL, lepas tu saya sangat busy dengan Fesyen Show di Pelbagai tempat di dalam KL dan di Luar KL. Baiklah, akan menyusul beberapa update utk liputan cerita dan photo2 semasa Runway baju2 Koleksi saya, tapi nak update pasal baju2 saya yg keluar di Metro Ahad yang dipakai oleh kumpulan baru yg membawa konsep Moderate Pop ( Bukan Kpop ya...jangan salah faham nanti dosa ). 7 rekaan jaket saya dipakai oleh 7 penyanyi Model turn to Singer menamakan kumpulan mereka De Mode ( The Models ) yang muncul dengan single mereka bertajuk 'Supermodel. Mereka ini selalu memperagakan baju2 rekaan saya dibeberapa Runway sebelum ini seperti di Sg.Wang plaza, Wangsa Walk dll. Beberapa dari mereka juga telah ditawarkan berlakon drama TV dan iklan, untung la... ada rupa dan tinggi lampai pulak semuanya.

No comments:

KLIK KAT SINI KALAU NAK EXTRA MONEY.