Friday, December 23, 2011

BAJU-BAJU DESIGN KOSE SERANI MENJADI PILIHAN PENGACARA ASTRO HAMPIR SETIAP MINGGU

Syukur, semakin ramai artis dan selibriti serta wartawan yang berminat dan menyedari bakat serta kreativiti saya. Kalau sebelum ini rekaan saya berada di Red Carpet AIM, FFM dan beberapa majalah...kini di TV pula. Pengacra rancangan gossip dan perkembangan dunia artis iaitu Ajieb dari 'Apa Kata M' telah berminat dengan design saya. maka terpampanglah hampir setiap minggu nama company saya Kose Design & Collection di kaca TV setiap akhir rancangan dan pengaca juga ada menyebutnya beberapa kali. kebetulan untuk baju yang di pic ini...diminati oleh Aliff Aziz dan beliau meminta contact saya melalui pengacara kerana kebetulan Aliff Aziz menjadi artis jemputan untuk episod kali ini.

No comments:

KLIK KAT SINI KALAU NAK EXTRA MONEY.