Thursday, April 19, 2018

IFTAR FI SOFINA ...ISTIMEWANYA BERBUKA PUASA DI CRUISE TASIK PUTRAJAYA


 Mencari sesuatu kelainan yang mewah dan eksklusif atau memori terindah berbuka puasa bersama yang tersayang atau keluarga tercinta tapi dengan harga yang berbaloi? Apa kata bawa si dia atau keluarga yang tercinta berbuka puasa di atas cruise. Menarik bukan? Mestilah...kerana kelainan yang ditawarkan Iftar Fi Sofina akan membawa kenangan terindah. Baru-baru ini saya dan crew Pocket TV telah dijemput untuk merasakan sendiri pengalaman dan keenakkan juadah yang ditawarkan ini. Terdapat lebih 30 sajian pilihan yang lazat dan istimewa untuk dinikmati. Betapa tenang dan berselera semasa menikmati hidangan yang lazat sambil belayar selama 1 jam 30 minit, aduh bahagia rasanya...indahnya suasana. Apatah lagi selepas menjamu selera naik ke atas dek sambil meninjau suasana dan keindahan Tasik Putrajaya dan sekitarnya, hilang segala rasa penat, lenyap segala masalah.


 Antara menu istimewa di atas cruise ini adalah Kambing Panggang, Ayam Goreng Berempah, Daging Gulai Kawah, Mee Goreng Ayam dan pelbagai jenis kuih-muih tradisional Melayu serta pencuci mulut. Selain itu, ada juga menu berkonsepkan Fushion Oriental, Middle East turut ditawarkan bagi pelanggan yang inginkan kelainan didalam juadah berbuka puasa.
Waktu berbuka dan berlayar dari 6.30pm-8.30pm dan harga tawaran untuk Early Bird hanya RM120 seorang ( Harga biasa RM145/pax ) dan untuk Kanak-kanak/Warga Emas Early Bird hanya RM75. Untuk tempahan sila hubungi talian 03-8888 5539.


Untuk pengetahuan semua, Cruise Tasik Putrajaya ( CPT ) diuruskan oleh Marina Putrajaya Sdn.Bhd.  ( PULSE ) dan Perbadanan Putrajaya ( PPJ ) yang menguruskan produk pelancongan dan rekreasi terbaik di Putrajaya termasuk Komplek Sukan Air Putrajaya ( KOSA ), Pusat Rekreasi Putrajaya ( PRAP ) dan Skyride Festival Park Putrajaya ( Skyride ). Cruise Tasik Putrajaya menawarkan pakej-pakej menarik menaiki cruise dan perahu seperti, Dining Cruise, Sight Seeing, Boat Charter, Love Boat, Pakej Perkahwin, Pertunangan, Sambutan Hari Lahir, Mesyuarat dan pelbagai lagi. Selain dari bot cruise, MPSB juga menyediakan perahu tradisional iaitu Perahu Dondang Sayang dan Lepa-Lepa serta Picnic Boat. Nantikan pula paparan menarik di Pocket TV ( tv internet ) iaitu dalam segmen 'KEMBARA SELERA'.








No comments:

KLIK KAT SINI KALAU NAK EXTRA MONEY.